Realizacje

CityFit

Dla CityFit przygotowaliśmy program z elementami grywalizacji, który stał się sposobem na utrzymanie dotychczasowych klientów i zbudowanie społeczności wokół marki oraz metodą na zachęcenie użytkowników do odwiedzania siłowni w godzinach 10-17.

Kronospan

Dla firmy Kronospan zorganizowaliśmy akcję promocyjną w formie loterii z nagrodami, która została skierowana do klientów sieci Strefa Płyt – autoryzowanych punktów sprzedaży produktów marki. Celem było wsparcie sprzedaży płyt laminowanych i blatów roboczych z kolekcji GLOBAL.

Colian

Dla firmy Colian wdrożyliśmy program premiowy skierowany do jej strategicznych klientów – wybranych sklepów spożywczych. Celem programu było zrealizowanie wyznaczonych planów sprzedażowych w ciągu 3 miesięcy.

Delecta z serca

Dla firmy Bakalland zorganizowaliśmy program lojalnościowy, który został skierowany do wybranych sklepów kupujących produkty marki Delecta. Jego założeniem było zmotywowanie sklepów do realizacji planów sprzedażowych w zamian za cenne nagrody.

Galeria Arkady Wrocławskie

Dla Centrum Handlowego Arkady Wrocławskie zorganizowaliśmy loterię z nagrodami skierowaną do jej klientów. Z okazji urodzin przeprowadziliśmy 7 etapów losowań, w których do wygrania były nagrody pieniężne w formie kart podarunkowych. Nagrodą główną przewidzianą w tej loterii była karta o wartości 100 000 zł.

Blikomania 2024

Ruszyła kolejna edycja loterii Blikomania. Codziennie do wygrania DIAMENT o wartości 15.000 zł oraz czeki BLIK, 100 nagród czeków o wartości po 200 zł i oraz 20 nagród po o wartości 400 zł.