Realizacje

Shell Helix

Zadaniem Motivation Direct jest przygotowanie, wdrożenie i prowadzenie programu lojalnościowego pod hasłem „Klub Partnerów Shell Helix”, który od 2013 roku działa w oparciu o dedykowaną platformę internetową.
Klient: Shell Helix to lider na rynku wśród olejów samochodowych.

Program skierowany jest do właścicieli niezależnych warsztatów samochodowych, którzy kupują premiowane oleje u wybranego, autoryzowanego dystrybutora Shell w zamian za punkty. Uczestnicy programu mają możliwość wymiany zgormadzonej puli na dowolny produkt z największego na rynku katalogu nagród. Dajemy możliwość zamówienia gadżetów obandowanych w logo marki, jak i produktów dedykowanych, związanych z wyposażeniem warsztatów samochodowych.

BGŻ BNP Paribas

Program „Turbo Nagrody” stworzony został dla wybranych kontrahentów BGŻ BNP Paribas, tj. komisów samochodowych.
BGŻ BNP Paribas to największy bank strefy euro pod względem kapitalizacji giełdowej.

Uczestnicy nagradzani są za sprzedaż kredytów oraz ubezpieczeń kredytów, co uatrakcyjniają wszelkiego rodzaju kampanie promocyjne realizowane w tym czasie. Uczestnicy mają możliwość wymiany zebranych punktów na nagrody dostępne w obszernym katalogu nagród.

 

Fujitsu Technology Solutions

"CyberBonus" to pierwszy program lojalnościowy na rynku IT; skierowany do pracowników firm sprzedających produkty Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Fujitsu Technology Solutions: branża IT - największy europejski dostawca infrastruktur informatycznych

Uczestnicy otrzymują punkty za zakup produktów klienta, wymienne na nagrody: zasilenie karty płatniczej (karta przedpłacona). 25 najlepszych otrzymuje nagrodę główną – w 2016 roku jest to wyjazd do Japonii.

Program prowadzimy od 2011 roku, aktualnie trwa już szósta edycja. Jesteśmy autorem systemu informatycznego i strony www oraz odpowiadamy za kompleksową obsługę programu.

E.Wedel

Nasz zespół odpowiedzialny był za przygotowanie i wdrożenie programu lojalnościowego – Punktuj z Wedlem, działającego w oparciu o własną platformę internetową. Program dedykowany został grupie sprzedawców, którzy w zamian za wybór produktów marki E.Wedel zdobywali punkty wymienne na nagrody.
E.Wedel to lider na polskim rynku wśród wyrobów czekoladowych.

Do uczestnictwa w konkursie została zaproszona grupa sprzedawców, na stałe współpracująca z firmą E.Wedel. Otrzymali oni hasła i loginy do kont na specjalnie powstałej stronie internetowej obsługującej program lojalnościowy. Witrynę zaprojektowano tak, aby umożliwiała całodobową kontrolę ilości punktów oraz podgląd i zamawianie nagród pogrupowanych w kategorie. Ciekawym sposobem na wykorzystanie punktów była możliwość przekazania ich na cele charytatywne.

   1  2  3  4  5    

Zaufali nam: