Wsparcie sprzedaży

Jeżeli chcesz skutecznie zwiększyć sprzedaż i pozyskać stałych klientów, to idealnie trafiłeś. W naszej ofercie znajdziesz sprawdzone narzędzia wsparcia sprzedaży, dzięki którym nie tylko zanotujesz zwiększoną sprzedaż, ale zyskasz lojalność klientów Twojej firmy. Poznaj naszą ofertę Programów Wsparcia Sprzedaży!

Jak to działa?

Program Wsparcia Sprzedaży zaprojektowany i zbudowany przez zespół specjalistów Motivation Direct to profesjonalne narzędzie, dzięki któremu Twoje produkty będą wyróżnione na tle konkurencji, a klienci będą chętniej po nie sięgać. Zastosowanie w praktyce naszego programu wspierania sprzedaży jest bardzo proste. Co więcej, na każdym etapie uzyskasz wsparcie i fachowe doradztwo naszych specjalistów.
przyznawanie punktów
Zdefiniowanie zasad udziału
w programie oraz przyznawania punktów
narzędzia wykorzystywane w programie
Wybór narzędzi
wykorzystywanych w programie
wdrożenie programu wsparcia sprzedaży
Wdrożenie programu wsparcia sprzedaży w życie
monitorowanie sprzedaży
Monitorowanie zwiększonej sprzedaży

Zdefiniowanie zasad udziału w programie oraz przyznawania punktów

Na tym etapie możesz:

  • zdefiniować profil uczestnika programu wsparcia sprzedaży,
  • oszacować mechanizm i zasady zbierania punktów w programie wsparcia sprzedaży,
  • wybrać motyw graficzny oraz logotyp stosowany w programie wsparcia sprzedaży.
  • zdefiniować formułę prawną i zaakceptować kształt regulaminu programu wsparcia sprzedaży.

Wybór narzędzi wykorzystanych w programie

Na tym etapie możesz:

  • wybrać funkcjonalności i moduły systemu lojalnościowego lub motywacyjnego,
  • wybrać sposób komunikacji z uczestnikami programu wsparcia sprzedaży (sms, e-mail, infolinia),
  • opracować system raportowania i rozliczania wyników,
  • zdefiniować katalog nagród do programu wsparcia sprzedaży (korzystając z najbogatszej oferty na rynku).

Wdrożenie programu wsparcia sprzedaży w życie

Na tym etapie możesz:

  • wysłać informację o programie do wszystkich potencjalnych uczestników,
  • udostępnić uczestnikom programu wsparcia sprzedaży platformę online, z której mogą sprawdzać stan swoich punktów,
  • umożliwić uczestnikom wymianę punktów na nagrody,
  • prowadzić dedykowane akcje promocyjne w celu zwiększenia skuteczności.

Monitorowanie zwiększonej sprzedaży

Na tym etapie możesz:

  • analizować efekty wsparcia sprzedaży w czasie (np. zwiększoną sprzedaż),
  • analizować działania uczestników programu (np. zdobyte punkty, rankingi najbardziej aktywnych uczestników),
  • analizować najbardziej popularne nagrody w programie wsparcia sprzedaży,
  • analizować wyniki okresowych promocji.

 

Korzyści

  • Zwiększona sprzedaż produktów Twojej marki
  • Pozyskanie nowych, stałych klientów
  • Silna marka w oczach klientów i partnerów
  • Osiągnięcie lepszych wyników
  • Wzmocniona motywacja Twoich pracowników
  • Zwiększone zaangażowanie Twoich pracowników

Zaufali nam:

Nasz zespół

Przemysław Wenka

Przemysław Wenka

Prezes Spółki
Dyrektor Handlowy

Iwona Bobryk

Iwona Bobryk

Członek Zarządu
Dyrektor Finansowo - Personalny

Piotr Bobryk

Piotr Bobryk

Dyrektor Marketingu
i Rozwoju

Agnieszka Grzymała

Agnieszka Grzymała

Kierownik Zespołu
Program Managerów

Adrian Kacprzak

Adrian Kacprzak

Kierownik Działu Zakupów

Maria Czarnecka

Maria Czarnecka

Senior Program Manager

Aleksandra Jaszczyńska

Aleksandra Jaszczyńska

Program Manager

Maciej Skrzelewski

Maciej Skrzelewski

Program Manager

Marta Kwirant

Marta Kwirant

Specjalista ds. Zakupów

Amelia Pawłowska

Amelia Pawłowska

Specjalista ds. Zakupów

Dorota Kuras

Dorota Kuras

Specjalista ds. Zakupów

Milena Rudnicka

Milena Rudnicka

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Sylwia Wilkowska

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Andrzej Kukla

Program Manager