Wsparcie sprzedaży

Jeżeli chcesz skutecznie zwiększyć sprzedaż i pozyskać stałych klientów, to idealnie trafiłeś. W naszej ofercie znajdziesz sprawdzone narzędzia wsparcia sprzedaży, dzięki którym nie tylko zanotujesz zwiększoną sprzedaż, ale zyskasz lojalność klientów Twojej firmy. Poznaj naszą ofertę Programów Wsparcia Sprzedaży!

Jak to działa?

Program Wsparcia Sprzedaży zaprojektowany i zbudowany przez zespół specjalistów Motivation Direct to profesjonalne narzędzie, dzięki któremu Twoje produkty będą wyróżnione na tle konkurencji, a klienci będą chętniej po nie sięgać. Zastosowanie w praktyce naszego programu wspierania sprzedaży jest bardzo proste. Co więcej, na każdym etapie uzyskasz wsparcie i fachowe doradztwo naszych specjalistów.
Zdefiniowanie zasad udziału
w programie oraz przyznawania punktów
Wybór narzędzi
wykorzystywanych w programie
Wdrożenie programu wsparcia sprzedaży w życie
Monitorowanie zwiększonej sprzedaży

Zdefiniowanie zasad udziału w programie oraz przyznawania punktów

Na tym etapie możesz:

  • zdefiniować profil uczestnika programu wsparcia sprzedaży,
  • oszacować mechanizm i zasady zbierania punktów w programie wsparcia sprzedaży,
  • wybrać motyw graficzny oraz logotyp stosowany w programie wsparcia sprzedaży.
  • zdefiniować formułę prawną i zaakceptować kształt regulaminu programu wsparcia sprzedaży.

Wybór narzędzi wykorzystanych w programie

Na tym etapie możesz:

  • wybrać funkcjonalności i moduły systemu lojalnościowego lub motywacyjnego,
  • wybrać sposób komunikacji z uczestnikami programu wsparcia sprzedaży (sms, e-mail, infolinia),
  • opracować system raportowania i rozliczania wyników,
  • zdefiniować katalog nagród do programu wsparcia sprzedaży (korzystając z najbogatszej oferty na rynku).

Wdrożenie programu wsparcia sprzedaży w życie

Na tym etapie możesz:

  • wysłać informację o programie do wszystkich potencjalnych uczestników,
  • udostępnić uczestnikom programu wsparcia sprzedaży platformę online, z której mogą sprawdzać stan swoich punktów,
  • umożliwić uczestnikom wymianę punktów na nagrody,
  • prowadzić dedykowane akcje promocyjne w celu zwiększenia skuteczności.

Monitorowanie zwiększonej sprzedaży

Na tym etapie możesz:

  • analizować efekty wsparcia sprzedaży w czasie (np. zwiększoną sprzedaż),
  • analizować działania uczestników programu (np. zdobyte punkty, rankingi najbardziej aktywnych uczestników),
  • analizować najbardziej popularne nagrody w programie wsparcia sprzedaży,
  • analizować wyniki okresowych promocji.

 

Korzyści dla Twojej Firmy

  • Zwiększona sprzedaż produktów Twojej marki
  • Pozyskanie nowych, stałych klientów
  • Silna marka w oczach klientów i partnerów
  • Osiągnięcie lepszych wyników
  • Wzmocniona motywacja Twoich pracowników
  • Zwiększone zaangażowanie Twoich pracowników

Zaufali nam: