Loterie i konkursy

To jeden z najpopularniejszych sposobów zwiększenia sprzedaży. Wykorzystując loterie i konkursy możesz zachęcić swoich konsumentów do lepszego poznania Twojej oferty, zakupu produktów z Twojej oferty, a w dalszej konsekwencji zyskać stałych klientów. Loterie i konkursy to sprawdzona metoda na wzbudzenie motywacji u pracowników oraz przywiązania do pracodawcy. Warto skorzystać z tej możliwości.
 
Sprawdź szczegóły dotyczące loterii promocyjnej i loterii audioteksowej tutaj.

 

My zaplanujemy

Nasz zespół fachowców specjalnie dla Twojej firmy przygotuje loterię lub konkurs. Wiemy, że efektywna loteria lub konkurs to taki, który ma jasno określone:

  • cel (budowa silnej marki, wzrost sprzedaży, pozyskanie nowych konsumentów,  budowa lojalności obecnych klientów),
  • grupa docelowa (klienci indywidualni, klienci biznesowi, pracownicy),
  • czas trwania konkursu lub loterii.

Na tej podstawie możemy ustalić zasady udziału w loterii/konkursu oraz wykorzystane formy komunikacji z uczestnikami. Co ważne, zapewnimy obsługę formalno-prawną całej akcji (w tym regulamin).

My zorganizujemy

Z naszą pomocą nie musisz o nic martwić się. Opracujemy i wdrożymy całą akcję dbając o najdrobniejsze szczegóły. Zorganizowany konkurs lub loteria przez Motivation Direct to przede wszystkim:

  • przemyślana strategia komunikacji (w tym wykorzystanie maili/sms-ów),
  • optymalne zasady uczestnictwa,
  • bogaty katalog nagród,
  • oryginalna wizualizacja, dostosowana do grupy docelowej, jednocześnie budująca silną markę Twojej firmy,
  • profesjonalne podejście do uczestników,
  • załatwione wszystkie niezbędne pozwolenia z Ministerstwa Finansów,
  • fachowa logistyka nagród.

Zadbamy o kwestie podatkowo-prawne
 

Motivation Direct nie tylko planuje i organizuje loterie i konkursy, a także inne programy, dzięki którym możesz zyskać efektywne wsparcie sprzedaży. Każda organizowana przez nas akcja ma dostosowane wszystkie kwestie prawno-podatkowe.

Z naszym wsparciem możesz być spokojny m.in. o takie aspekty prawno-podatkowe tj.:

  • Jakie są prawne uregulowania loterii, konkursów i programów lojalnościowych, w tym m.in. regulamin pracy komicji konkursowej, prawidłowe wzory gwarancji bankowych, pokwitowań wydania nagród laureatom loterii, konkursu i programu lojalnościowego?
  • Jak dostosować regulamin programu oraz dokumentację do ustaw i regulacji prawnych (tj. Ustawa o ochronie danych osobowych, Ustawa o grach losowych, zakładach wzajemnych i grach na automatach, Ustawa o podatku dochodowych od osób fizycznych)?
  • Czy potrzebne są dodatkowe pozwolenia, o które musi wystąpić organizator?
  • Jaka dokumentacja jest niezbędna podczas kontroli instytucji skarbowych?

Nasi specjaliści wyjaśnią wszystkie wątpliwości oraz pomogą w przygotowaniu programu, loterii oraz konkursu pod kątem prawno-podatkowym, w tym:

  • Zaplanują prawidłowy z prawnego punktu widzenia przebieg Twojej loterii, konkursu lub innego programu (lojalnościowego, motywacyjnego itp.),
  • Przygotują regulamin loterii, konkursu, programu
  • Opracują wzory wszystkich niezbędnych dokumentów,
  • Zorganizują niezbędne pozwolenia,
  • Wskażą najbardziej optymalne rozwiązania podatkowe z punktu widzenia uczestnika loterii, konkursu, programu, a także z punktu widzenia Twojej firmy.

A Tobie pozostanie monitorowanie zwiększonej sprzedaży

Udostępniamy nowoczesne narzędzia do raportowania wyników przeprowadzonych loterii i konkursów. Dzięki temu możesz na bieżąco sprawdzać zachowania uczestników, a także poziom osiągnięcia założonych celów (tj. zwiększenie sprzedaży, wyniki osiągane przez pracowników). Efekty, które zobaczysz, z pewnością zachęcą Cię do powtórzenia tej akcji w przyszłości.