Kariera

02 marca 2018

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Region: mazowieckie

Specjalista ds. Obsługi Klienta będzie odpowiedzialny za obsługę połączeń przychodzących i wychodzących od uczestników programów lojalnościowych prowadzonych przez Motivation Direct.


Kluczowe obowiązki:

  • Kompleksowa obsługa infolinii dla Klientów firmy
  • Przyjmowanie wpływających zgłoszeń, wniosków i reklamacji
  • Kontakt z Klientem w celu weryfikacji i realizacji zamówień
  • Udzielanie informacji na temat aktualnej oferty firmy
  • Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy
  • Wsparcie administracyjne i telemarketingowe w ramach programów lojalnościowych
  • Dodatkowe zadania projektowe 

 

Wymagania od Kandydatów:

  • Znajomość obsługi komputera
  • Entuzjazm, optymizm, i chęć uczestniczenia w innowacyjnych projektach
  • Doświadczenie w pracy z Klientem (doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem)
  • Świetne zdolności komunikacyjne, dobra dykcja i płynna wymowa
  • Preferowane wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole, samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Motywacja i zaangażowanie w realizację różnorodnych projektów
  • Wielozadaniowości, kreatywność

Oferujemy:

  • Pracę w innowacyjnej, prężnie rozwijającej się firmie, realizującej projekty dla uznanych międzynarodowych i polskich Klientów
  • Kreatywny zespół, fajną atmosferę, optymizm i otwarte, koleżeńskie relacje
  • Możliwość rozwoju własnego oraz wpływ na budowanie przyszłości firmy
  • Umowa o pracę, pakiet medyczny oraz atrakcyjny system premiowy